
Nasze działania
Najnowsze nasze działania

ŁADOWANIE
XNasze działania w praktyce
1. Kodeks etyki zawodowej – utrzymywanie standardów uczciwości biznesowej opartej na wartościach promowanych międzynarodowo. Kodeks etyki zawodowej, Polityka antykorupcyjna, Polityka odpowiedzialności społecznej, Polityka zrównoważonego rozwoju, Polityka etyki zatrudniania. Działamy wg Certyfikowanego zintegrowanego Systemu Zarządzania wg norm ISO 9001:2015, 14001:2015, 45001:2018. Stawiamy na ciągłe doskonalenie.
2. Wspieranie lokalnych społeczności i inicjatyw pracowniczych – opracowaliśmy programy, w ramach których pracownicy mogą zgłaszać swoje pomysły na doskonalenie w każdej sferze działalności firmy. Najlepsze nagradzamy i realizujemy. Angażujemy pracowników w działania na rzecz społeczności lokalnych, wspieramy konkretne osoby, a nie organizacje. Organizujemy m.in. zbiórki książek, ubrań, zabawek czy akcje krwiodawstwa. Angażujemy się też wewnętrznie w akcje oddawania 1% podatku. Informujemy zespół o osobach potrzebujących z grona naszych pracowników i zachęcamy ich do pomocy.
3. Współpraca z dostawcami – współpraca z dostawcami i utrzymywanie etycznych kontaktów biznesowych, uczciwych praktyk rynkowych. Ogólne warunki umów, Procedury zintegrowanego systemu zarządzania wg norm ISO 9001, 14001, 45001.
4. Klienci - współpracujemy z klientami w celu wzajemnego doskonalenia zasad oraz działań w zakresie zrównoważonego rozwoju i odpowiadającym stawianym przed nami wyzwaniom. Tworzymy rozwiązania zorientowane na klienta.
5. Polityka antykorupcyjna – polityka antykorupcyjna zobowiązuje nas do stosowania i promowania światowej klasy uczciwości w biznesie. Uświadamia naszym partnerom i pracownikom, jak ważne dla naszej działalności są zasady „FAIR PLAY”. Niezależnie od tego, z jakim partnerem biznesowym mamy do czynienia, zawsze podkreślamy, że nie tolerujemy żadnego rodzaju korupcji. Polityka antykorupcyjna obowiązuje wszystkich naszych pracowników i współpracowników niezależnie od pełnionej funkcji, a złamanie jej zasad jest karalne.
6. Zrównoważone zamówienia – od wszystkich naszych dostawców oczekujemy sprawiedliwego traktowania nas, naszych klientów i partnerów. Oczekujemy od nich przestrzegania zasad etyki biznesu i naszej odpowiedzialności społecznej. Wymagamy zastosowania tych zasad na każdym etapie łańcucha dostaw.